måndag 6 oktober 2014

Glimtar från Linköping

Jag har ju glömt att blogga om träffen jag var på förra helgen med fantastiska vänner, tusen tack underbara ni. ❤️

Här kan jag prata om energiboost.  

 Ni måste ju få se lite av det jag gjorde där. 


Dom ni kanske har märkt på mitt skapande så använder jag mycket ab vad som finns att hitta hos allt PLande 
mm. 

Jag håller inte på med sånt själv, har inte tålamodet eller disciplinen att dokumentera på det sättet. 
Jag önskar att jag kunde. 

Men i allafall, jag älskar alla dekorationer ,stämpla,  stickers mm som finns till denna gren av scrap. 

Och jag använder det på mina kort , LOs och annat jag scrappar, som ni kanske märkt. 

Och otålig som jag , älskar jag söka dessa tillbehör som är enkla och bara att tjoffa på mina alster. 


Det här var bars en lite del av det jag skapat, å det kommer mera så 
Håll utkik!!!

Kram Nilla 

Inga kommentarer: