tisdag 2 september 2014

Dille på småfrön


Nu har jag hamnat i en målarperiodvigen, det går i vågor här :) 
Sy, skissa, måla 
Fast det är ju bra det, lite ombyte i pysselfabriken. 

Jag låter bilderna tala för sig själva , me jisses så mycket idéer jag har nu, alldeles för mycket, det blir liksom trafikstockning  När de ska ut ;) 

Det var en liten uppdatering i vad jag pysslar med just nu. 
Om ni vill se mer så finns jag både på FB (Pernilla Nilsson) och Instagram ( lillasvartahuset) 
Det är bara ni tittar in , välkomna! 

Kram Nilla 

5 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Alldeles underbart söta kort!
Kram Frida

maria sa...

Har kikat runt lite här inne. Såå mycket fint!! Tack för titten!

Anonym sa...

Älskar den översta!! Alla är fina, men den är überhübsch :)
MVH
Mill@n

Gittans Pysselsida sa...

Ååh såå söta motiv finns de till salu nånstans?
Kram

Unknown sa...

Tusen tack snälla
Många av mina filurer finns hos Pysseldags

Kram Nilla