Jag har varit väldigt sparsam på allt, för jag tyckte bilderna är så färgstarka i sig. Lite vit söm här och där, lite promarker kludd på frihand, och så lite text.
1 kommentar:
Anonym
sa...
Lilla söta Axel. Det räcker med dekoration när det finns en sötnos på korten. Kram Johanna
1 kommentar:
Lilla söta Axel. Det räcker med dekoration när det finns en sötnos på korten. Kram Johanna
Skicka en kommentar