vi firade 6 månaders förlovningsdag igår.....och Nicke mumlade lite över att jag valde att åka på scrap istället för att fira. Men hallå....scrapträff.....vilket skulle ni välja????*L*;) Men jag passade på att knåpa ihop ett kort till min livskamrat så han såg att jag tänkte på honom iallfall. Puss på dig gubben min!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar