en "tankebok" till min bonusdotter Lisa i Julklapp, hoppas att hon blev glad över den. Jag gillar att altra saker som mitt kludd jag tecknar, man ska kunna sitta en stund och upptäcka nya saker, ungefär som en skattkista med hemligheter i.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Fint och annorlunda som vanligt. Gott nytt år kramar Johanna
2 kommentarer:
Fint och annorlunda som vanligt. Gott nytt år kramar Johanna
Fint, kul med något lite tuffare
Skicka en kommentar