måndag 24 november 2008

Mera Julgranar......






Jag fick inte så mycket gjort på våran träff igår, men vi hade det mysigt och roligt.




3 scrappande jäntor med papper, lim och saxar i högsta hugg..........................

2 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Tack för igår och för att vi får husera hos dig och Niclas!

Nu får vi ladda om inför helgen igen!

Kram

Anonym sa...

Tack för igår det var jätte trevligt som vanligt. kram Johanna