fredag 18 oktober 2013

Jultagar å tomtenissar

Jag kan bara inte sluta använda alla de fina gummistämplar som Pysseldags har lanserat och jag har designat. 

Jag är så stolt och lycklig , om ni bara visste. 
Jag är också glad och tacksam att Ciza på Pysseldags har tagit mig till sig och stolt visar upp och lagt mina designer till sin butik. 

På dessa tre taggar har jag först stämplat en tomte på taggen och sen stämplat samma tomte på ett mönstrat papper, som jag sen klippt ut och klistrat på tomten på taggen. 
Enkelt och kul sätt att få färg på stämplar om man inte vill eller känner att man kan färglägga själv. 
Jag tycker det blir en kul effekt. 

Den sista och tredje fick en grön dräkt och de underbara textstämplarna kommer också från Pysseldags. 

Dessa stämplar finns hos Pysseldags både som gummistämplar samt digitala stämplar. 

Så skynda in och klicka hem originella och häftiga stämplar som endast finns hos Pysseldags 

Trevlig helg!!!! 
Kram alla
Nilla 

Inga kommentarer: