onsdag 16 oktober 2013

Äppel Päppel Grattis min Vän

Idag har jag lekt med det stora äpplet som finns med på jularket med gummistämplar som finns att köpa hos Pysseldags. 

Från och med idag finns det förutom hela ark, även lösa styckvis att köpa. 

Så om du bara vill ha äpplet så går det bra att köpa äpplet. 
Eller någon av de andra stämplarna. 

Jag är så tacksam och glad över att Ciza ägarinnan av Pysseldags har tagit mig och mina skapelser till sig. 
Hon har fått min dröm att gå i uppfyllelse att designa stämplar och låta er ta del av dem. 
Jag hoppas verkligen att ni ska tycka om dem och ha stort nöje av att använda dem , som jag har. <3

Tack så mycket för ert stöd och uppmuntrande kommentarer, ni har hjälpt mig att våga och våga tro på det jag gör. 

Varma kramar till er alla underbara! 
Nilla 


Inga kommentarer: