onsdag 28 november 2012

Ljus & Skugga

Jag är förälskad
så förälskad man nu kan bli i en bok....
Jag letade efter en fin bok att ge till en vän och hittade den här, eller jag tror att den snarare hittade mig.
Den är skriven i dagboksform med vackra tankar och och underbara bilder, det känns verkligen som om man får följa med författaren på resan i Ljus Och Skugga.

Det är en sagolikt underbara bok att försvinna i när det är grå kallt ute och det snögloppar.
Nu ska jag koka mig en kopp te och bläddra vidare i min fina bok av Peter Ødegaard, blomsterkonstnär , kreatör och formgivare.

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Jag har varit frånvarande i bloggvärlden ett tag, men nu har jag uppdaterat mig på vad du hittat på sedan jag sist var här. Du färglägger helt otroligt fint och dina kort är så fina! Skönt att ni verkar ha fått internet till att fungera så då hoppas jag på fler inlägg här snart.

En stor kram till dig!
/Annika