lördag 24 november 2012

Ljus i vårt hus

Eftersom vi har haft ett trassligt och oanvändbart Internet en längre tid har jag inte haft möjlighet att blogga ordentligt, det har mest blivit bilder på Instagram när det har fungerat att ladda upp där.

Men härligt är nu att vi kan börja om, och har kunnat skaffat ett Internet som fungerar och snart mobiltelefoner som fungerar.

Men jag har ju som sagt missat att lägga upp mycket här i bloggen, men jag ska försöka med det nu.
Jag har skrämt upp vår gamla stationära dator som förhoppningsvis fungerar fram tills vi får skaffa oss en ny fungerande.

Just nu blir det pyssel av olika  karaktär, allt som är roligt sysslar jag med just nu.
Här en stor ljuslykta som fått ett fodral av stickat ullgarn, det blev ett mysigt mjukt sken med den här fina "benvärmaren"

Nilla

Inga kommentarer: