söndag 4 mars 2012

Scrabookingmässa i Karlstad

Idag var jag på mässan i Karlstad och skulle bara titta lite.....
Hälsade på söta Jenny på Stellas från Kumla och det började ju bra, hon hade 30% flyttrea på allt som hon hade med sig.
Och jag som inte skulle handla nåt ( som jag alltid brukar säga, som Jenny påpekade att jag alltid säger när jag är hos henne och "bara ska titta lite ") så fick jag med mig en hel kasse hem idag igen.
Jättefina grejer, men när ska jag hinna ?
Får flytta och renovera huset snabbt så att jag kan få skrappa lite sen.

Ha en härlig söndag !
Kram Nilla

3 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Wow, vilken hög med godsaker! Jag var också där, jobbade, men hann shoppa liiite också. Alltid lika kul med Karlstadsmässan.
Kram

Malin sa...

Mmmm...ser mumsigt ut! Fint kort som du hade med i Inzpira!

Annika kort & gott sa...

För att orka med flytt, renovering och annat så behöver du nog pyssla lite mellan varven ;) Du får plocka undan lite pyssel att ha till hands.
kram Annika