fredag 3 februari 2012

Det händer inte mycket .......

Det händer inte mycket här på bloggen, men full fart just nu utanför bloggen....

Det är bra med mig, vi planerar och packar inför flytt och i förrgår var vi och skrev de sista papprena på ett litet hus som vi har köpt i Kristinehamn.
Så nu väntar vi bara på att få lägenheten såld.

Jag hinner inte med att scrappa så mycket, inget alls skulle jag nog säga. Alla lediga helger försöker vi åka till huset och måla och feja. Men till sommaren hoppas jag att komma igång igen med scrapperiet igen.

Vi planerar så himla bra, (eller inte) för mitt i allt det här så ska jag även gå igenom en magsäcksförminskning och förhoppningsvis bli av med min diabetes.

Kan meddela att våran dator inte är riktigt frisk heller, så det är med nöd och näppe jag skriver det här inlägget , har försökt i flera veckor och jag hoppas att det lyckas idag.

Så Kram på er
Allt bra med mig , och jag hoppas att det är det med er med!


Fick ihop ett litet kort här om kvällen, men ja, det blev som det blev när man har lagt av sig.

Kram Nilla

4 kommentarer:

Malin sa...

Grymt kul att höra ifrån dig!! Har saknat dig och dina underbara alster!! Kram

Chris_P sa...

Åhh vi kommer sakna dig men håller utkik ändå! Lycka till med huset och operationen!

Kram och ha en trevlig helg!

Arvet sa...

Lycka till med alla dina projekt!
/Bi

Annika kort & gott sa...

Började undra vart du höll hus, men tänkte att det nog hade med HUSet att göra. Kul att läsa några rader från dig och höra att allt är bra med dig!

Kortet är ursnyggt!
kram Annika