tisdag 22 mars 2011

Grattis Emmie!

Jag var på en sån härlig scrapmara i Vårgårda i lördags, med mina Systrar och vänner, den var så fint ordnad och med en underbar stämning. Jag längtar redan tillbaka.

Tusen Tack Härliga Scraptrion, Anna, Eva och Malin!!!
En stor Bukett med Kramar till er!

Och vet ni, jag fick faktiskt lite scrappat också, det här födelsdagskortet till mitt dagbarn Emmie som fyller en hel hand idag. Grattis lilla vännen.
Sen några los också men de kommer senare i veckan, så håll utkik.

Tack alla underbara som hälsar på här, ni är helt underbart goa.
Kramar till er allihop!

Nilla

4 kommentarer:

Muffin sa...

Men JÄKLAR så läckert!! Åh, vad jag gillar detta, hur snyggt som helst! Jag köpte också sådana där pyttesmå bokstäver på mässan, kul. *kram*

E sa...

Wieee va snyggt!!
Ha en bra dag!

Sara sa...

Vilken snyggt kort! :) Vilken söt stämpel!
Hoppas allt är bra med dig, tänker på dig ofta. :)

Kram Sara

Chris_P sa...

riktigt toksnyggt kort!!