söndag 3 oktober 2010

Julstjärna med Ljuvliga Pion Design / Pysselgumman








När jag såg det här underbara pappret från Jenny /Pion Design slog det mig att jag skulle göra en skir julstjärna av det här prickiga pappret, och så här blev det. =) Tack så mycket Pion design för att vi fick skapa av er underbara julkollektion.


Pärlor och bling är ett måste på en sån här skapelse, MYCKET! ;)


Titta gärna in på Swe Scrapbook och se vad de andra duktiga dt-tjejerna skapat.


Kram Nilla
Jag har gjort julstjärnan efter en mall jag hittat på nätet, HÄR hittar ni den!
Klicka på rubriken : Stor julstjärna, så får ni upp mallen.

11 kommentarer:

malin sa...

JAG ÄR MÅLLÖS!!!!!SÅ VACKER...

Jånna sa...

Stjärnan är otroligt vacker!!! ♥♥♥

Är lite nyfiken på hur du har gjort stjärnan, använder du dig av någon mall? Är själv sugen på att göra några söta stjärnor till jul :)

Muffin sa...

Urtjusig stjärna, du är helt GRYM!

Helen sa...

Vad fin den är! Så impad:)

Lottas vrå sa...

Wow - vilken underbar stjärna!!!
Kan bara hålla med de andra - helt grym!

Undrar precis som Janna om du har utgått från någon mall...

AnnikaS sa...

Riktigt fin! Kommer verkligen att pryda sin plats i advents och juletid.
Tack för att du delar med dig av mallen.
kram Annika

Viddan sa...

Otroligt snygg stjärna!!! //Lena

Jånna sa...

Tack snälla du för att du delar med dig av mallen, här ska göras stjärnor! :D

Jennie sa...

Såg denna på swescrap - den är fantastisk! Gillar att du sytt runt alla kanter. Sparas bland inspirationslänkarna!

Pysselgumman sa...

ÅH! Såg den hos swe, den är helt makalöst vacker! Så otroligt snyggt du gjort med nougat-pappret. Stort tack för att du visar :)

Kram Theresa

maritsblog sa...

Kan ni lägga upp mallen här, om ni sparat den, för på Pappersvinden funkar den inte!!!