onsdag 14 juli 2010

Grattis till Rebecca 17 år!

Nyss var hon en lite tulta som sprang runt mina ben, nu är hon en 17 år ung kvinna med framtidsplaner inom hästvärlden, hon önskar sig pengar till en travkusk dräkt, vet inte vad de kostar men låter dyrt, så det blir till att samla pengar.





Därför petade jag ihop en liten presentask att fylla med pengar, fint att ställa på frukostbrickan på den stora dagen.




Jag har använt Crackel Paint på wellpap tagen , det blev så läckert , ser nästan ut som gammalt/ vintage porslin.




Jag hoppas att hon ska bli glad.
Allt materialet hittar ni på Scraplagret som vanligt. :)



Kram Nilla

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Hej!

Nu har jag lagt in din länk till Bloggrundan - http://minbloggrunda.blogspot.com/. Har jobbat mycket och känner att det är skönt med semester. Smitit från solen och gör detta. Själv har jag inte haft tid till något kreativt pyssel alls på flera månader men nu är jag lite sugen. Ha en fortsatt skön sommar.
Lisbet - articsisters

Maria sa...

Åh så fin!