tisdag 29 juni 2010

TACK snälla söta SARA!

Idag kom det en sån här söting i min brevlåda, från supersöta Sara.
Baksidan är lika vacker som framsidan, men den sparar jag för mig själv :)!

Tack snälla Sara för de vackra orden, jag har läst dem om och om igen, jag blir lika varm och tårögd varje gång. Tack snälla du!

Jag hoppas verkligen att vi stöter ihop nån gång, så jag kan ge dig en kram och tacka irl. Jag inspireras lika mycket av din blogg och dina underbara alster, men är inte lika duktig på att kommentera det. Jag måste skärpa mig!

Tack även till alla er som hälsar på hos mig och ni som är så mycket duktigare än mig på att lämna kommentarer, det är ni som gör min blogg och får mig att fortsätta och som jag får inspiration ifrån. Kramar i ett stort fång till er!

Nilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

O va fint de var! Alltid härligt att få uppskattning och vänliga ord. Kram

Sara sa...

Tack själv, kära du!! Jag blir rörd av det du skriver :)

Kramar i massor!
Sara