lördag 26 juni 2010

Sommar i ett litet bär.......

Jordgubbar är sommar för mig, det hade jag i tankarna när jag klistrade ihop den här lilla korgen.

Jag älskar att ösa över blommor och pärlor som ni ser.


En liten gåbort present så här i misommartider, och fylld med något gott blir det en fin gåva.


Jag älskar randigt just nu, och turkost. Syns det? *L*
Jag tror jag försöker kombinera allt med just turkost. Det är en härlig färg.
Hoppas att ni har haft en underbar midsommar med sol,värme och gemenskap!
Kramar i massor från mig.
Nilla

6 kommentarer:

Johanna (silwerstar) sa...

Så himla fiiiint!! Önskar att jag kunde skapa såhär vackert jag också..!

Niebiesko_Oka sa...

fantastic basket!
:)

Ensamma mamman sa...

Helt underbar! Hoppas att ni hade en underbar midsommarafton. Kram!

ulrika_m sa...

Wow vilken underbar korg! Älskar det randiga, och blommorna, och det stämplade längst ner, det ser nästan ut som att korgen redan står i gräset! En riktig favorit blev det här direkt. <3

Sara_80 sa...

Helt ljuvlig! Tycker den är så vacker med alla dessa dekorationer och papprena är underbara. :)

Kram S

Britta sa...

Vilken super duper fin korg...
kan inte se mig mätt på den
kram
Britta