tisdag 1 juni 2010



Först vill jag börja med att tacka alla som ville vara med och fira med mig....



TACK




Det är så kul att så många ville vara med, och det är många som jag inte har besökt förrut och som jag nu kan lägga till på min blogg lista.
Kramar till er alla sötingar som hälsar på hos mig, nya som gamla!


Och nu till det spännande ögonblicket
Vinnaren är


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.




.


Grattis tjejen!
En Pernilla till, och ganska så nystartad, då är det extra roligt att få säga Grattis till henne. Jag har länkat till hennes blogg, bara klicka på namnet och titta in hos Pernilla / Pillerillan.
Pernilla, maila din adress till mig så kommer paketet på posten.






Jag använde mig av random.org för att dra det vinnande nr 124, och när man hade räknat bort dubbla inlägg så blev det hela 127 stycken som var med och firade, härligt!




1 kommentar:

Gurkiss Scrappande sa...

STORT GRATTIS Pillerillan :)

Kram Gurkiss