söndag 18 april 2010

På träffen i Örebro

Igår var jag och Syster på träffen som Örebro scrapbookingsällskap hade ordnat, och det var lika härligt och trevligt som alltid.
Många härliga och glada människor, fina butiker att handla ifrån.
Som Scraplagret och sötaste Emma. Designat mfl.
Och jag hade turen att vinna fina vinster, bild på dem ovan. Bilder på alstrerna kommer senare. Tack alla söta ni för all uppskattning jag får.


Och har ni sett, jag har fått en så fin award från söta Line,
Tack så mycket, jag börjar med att ge den direkt tillbaka till Line, för att hon är en underbar scrappare med så mycket vackert i sin blogg.
Sen fortsätter jag med att ge den till alla er som besöker mig och lämnar så snälla och goa kommentarer. Ett stort tack! Det är ni som är MIN inspiration!

Kramar i massor

Nilla

1 kommentar:

Anna Maria Niia sa...

Tack för att jag får släpa med dig överallt! Jag känner mig halv utan dig...

Grattis till dina fina vinster! Det är du värd och dina alster lyser av kreativitet!

Kram