fredag 30 april 2010

Nu äntligen....


Har jag någoat att visa i bloggen igen, det känns som en evighet sen jag la in något. Det finns saker att visa , men inte riktigt ännu, det kommer.

Idag har jag ledigt från jobbet, (jippi), och då tänkte jag syssla med mina absoluta favoriter. Krama på familjen och scrappa, så jag började med en liten ask, fylld med gottis.

Jag har använt en pim pim ask som jag försiktigt tagit isär och sen ritat utav.
Men sen kunde jag ju inte sluta där, så jag stansade ut ett litet fönster, klistrade in plast och sydde runt.

Funderar på om jag ska göra några fler och fylla med lite smått scrappmaterial, det kan ju vara kul att ha med sig och ge bort.




Härlig Valborg och helg till er!
Kramar från Nilla

Nu ska jag fortsätta klistra tjingeling!!

2 kommentarer:

Hozzan sa...

Tack för inspirationen. Måste prova detta själv.

Trevlig Valborg

Johanna (silwerstar) sa...

Men så fint!! Blir riktigt sugen på att testa själv, tack söta du för inspirationen!