söndag 14 februari 2010

Sweets for my sweet

Sugar for My Honey.....
Mitt bidrag till JP Hobbys Månadsutmaning feb 2010

Fick den låten i huvudet när jag pysslade med detta idag.
Mina Älskade favorit kakor i en cellofanpåse med vita prickar, så söt,
som jag fick med när jag handlade från
Scrapmoment.
Jag bara var tvungen att återanvända den.

Sen så köpte jag ett roligt litet verktyg därifrån med
en Handy Clip med "clips",
som jag använde till att försluta tagen och påsen.
Dem kan man även använda till att fästa ihop små böcker,
istället för att häfta, jättekul liten grej.
Kram

3 kommentarer:

Hegu sa...

Vilken superfin påse! Smart att återanvända cellofanpåsen och det där verktyget är jag också riktigt sugen på...

Tack för inspirationen!
Helen

Mette sa...

Nydelig pyntet pose!! Har kikket litt i bloggen din og her var det masse flott. Jeg liker stilen din så jeg legger meg som følger for glede og inspirasjon :-)
Klem Mette

Scrapmoment Hellen sa...

wow vilka fina grejer du gor! E pa Malaysia darav bristen pa prickar over vissa bokstaver!

Kommer hem om nagra dagar och mejlar dig da.

Kram fr ett varmt Malaysia
Hellen