onsdag 3 februari 2010

I enkelhetens tecken

Som ni kanske sett vid det här laget
så ÄLSKAR jag att bara ÖSA över grejjer på mina skapelser.
Men som en liten utmaning till mig själv
så ska jag försöka skapa med så LITE som möjligt

Jag får nog TRÄNA lite till.

Jag har funderat på en sak,
jag måste alltid sova på den sidan där dörren ut ur sovrummet är.
Kom på att det gör mina syrror och mamma med.
Men nu undrar jag:

Vilken sida av sängen sover DU på ?
Har sett för mycket på Amelie från Monmartre

Kram Nilla

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilket underbart kort !! Yepp jag sover åxå närmast dörren :0)
xx Tina

Anna Maria Niia sa...

Detta kort blev jag helt förälskad i!!!

Hoppas att du utmanar dig själv fler gånger, för det blir så bra!

Kram

Mill@n sa...

Gillar kortet supermycket!! Ursnyggt!! Du behöver inte träna mer, du har det!!
Jag sover inte närmast dörren. . .

Leia sa...

Så jäkla snyggt!!! Ibland funkar verkligen less is more kanon!

Jag sover också närmast dörren och när jag tänker efter har jag nog alltid gjort det hur vi än har bott =)

KRAMELIKRAM