söndag 8 november 2009

Örebro scrapbookingsällskap




Först måste jag börja med att Tacka för en underbart härlig dag,
men som alltid så gick den alldeles för fort.

Det är alltid så bra ordnat och härlig stämning på era träffar.
Örebro Scrapbookingsällskap

Jag fick dessa två Los gjorda, och så en hel del shoppat.
Det fanns så myckt fint, tur att jag hade en liten plånbok denna gången,
annars hade det blitt dyrt.


Min äldsta dotter, tyckte det här kortet var så fint på henne ,
så jag försökte få till en romantisk Layout

Så en Lo på min söta men arga son , Axel.




Tack igen
och
Kramar till alla goa och härliga människor på träffen.
Hoppas vi ses snart igen!


Nilla

1 kommentar:

Britta sa...

Hej på dig ! Så fina LO du gjorde .riktigt avis för att jag inte fick vara med .. Fattar att ni hade en kanon dag..
kanske vi kan ses
kram B-M