tisdag 3 november 2009

Blommor

Min vackra bröllopsbukett, som Älskade syster och mamma beställde åt mig.
De hade hemlat med bröllopstårta och champagne med.
Och Anna Marias gubbe Mathias hade fixat bröllops presenten, en helt nöd vändig grej.
Ni är för tokiga, tur att vi har er.


Och det vackra kortet som min syster skapade dagen till ära


Underbart vackra blommor från Nickes familj.
Tack snälla rara ni för de vackra blommorna.


Älskade syster Veronica och Thomas överraskade mig på scrapträffen
i lördags med den här vackra blomman, som hon hade gjort alldeles själv.
Så vacker, tack så mycket.


Min älskade man , kom hem med denna vackra blomma på bröllopsdagen.
Han är helt underbar.
Jag var bara tvungen att dela med mig av allt det här vackra till er som hälsar på mig.
Tack
för alla era gratulationer och hälsningar.
Kramar till er alla underbara människor här på nätet.
Nilla





1 kommentar:

Britta sa...

Vilken fin brudbukett och härliga blombuketter ni fick.
Så fint på din trappa
Kram från B-M