söndag 29 november 2009

Alla barn har rätt till en vit jul!

Här kommer mitt tävlingsbidrag till
Oppio Scrapbooking
.
Tävlingsreglerna var:

Att skapa i färgerna vitt, rött och brunt.
samt att skriva på för barnens rätt till en vit jul och därmed avstå från alkohol under jul.


Och genom att ta ställning för att låta barnen få en vit jul,
kommer jag att avstå alkoholhaltiga över 2,25%
under Julafton, juldagen samt annandagjul 2009.

Gör en insats du med och skriv på för barnens skull:
Vit Jul
Alla barn har rätt till en vit jul!


Jag ville göra mitt kort så enkelt och rent som jag bara kunde.
Med tanke på barnen och en vit jul.

Jag använde en vit kortstomme, 3 röda körsbärsblommor och
med textremsor i brunt från Miss Cutiepie.
Lite embossade snöglittriga blad runt blommorna för att få till julstämning.
Och så lite blingstenar förtås, lite glitter i livet är aldrig fel.

Kram från Nilla

Inga kommentarer: