söndag 26 april 2009

TACK! Lilla söta E med familj

Tack V(Es storasyster) för det jättefina kortet du gjort.


Tack I-M för det superfina kortet du gjort,
och tack för att jag fick äran att lära känna eran lilla tjej och er familj.


Tack A och I-M för den superläckra korgen med en massa gott i.
Jag kommer sakna eran lilla sötnos.
Massor med kramar till er!!!
Ledsen att det har dröjt så med mitt bloggande,
men vi har haft magsjukan här och hälsat på igen.
Funderar på att göra som dem i kina, ha munskydd när barnen är sjuka.
För jag och Axel som är nya i barngrupppen verkar drabbas väldigt hårt, liksom mina nya inskolningar.
Uscha ja , men nu lägger vi det bakom oss och satsar på en helt underbar vår.
Såg att det kommer regn på tisdag, typiskt, men efter regn kommer sol.
Kramar




Inga kommentarer: