måndag 1 december 2008

Till dig Malin....

endast för din skull, lägger jag ut mitt kladdiga kort.
Historien bakom det här kortet är , igår på designat hade de en utmaning som passade mig perfekt.....Man skulle ha med så mycket på Lo eller kort av olika grejer och tekniker som man bara kunde. En utmaning i min smak , då jag oftast inte kan sluta utan det bara blir mer och värre.
Men det hela slutade i att jag hällde(av misstag), ut en hel del massa gloss över kortet för den andra gången, så det gick inte att rädda. Men vi skrattade gott åt det.
Jag lyckade även under dagen, hälla ut allt i min låda som var fylld med brads, knappar och annat smått och gott, över hela golvet.
Och där fick jag ligga och kräla. JA jisses....det är Nilla i ett nötskal.....man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke...

1 kommentar:

Malin sa...

Tusen tack för det!
Jag gillar verkligen kortet. Vill tacka för trevligt sällskap och inspiration under pysseldagen i Vårgårda.