söndag 7 december 2008

God Jul.....

Var på IKEA i fredags och handlade kuddar, men måste tillbaka dit igen , för när jag kom hem så kom jag på att de broderade kuddarna, måste jag också ha i soffan, sen for vi till Konsum och efter att ha tittat lite extra på deras papperskassar som är juldekorerade nu....
Så då kom det här kortet till....Med mönstrat papper från en konsumkasse som glittrats upp lite och så har jag sytt med röd och vit tråd, sen några enkla dekorationer och "God jul" i röd filt, jag hade velat nästa fast den men , det får bli en annan gång, satte fast G och J med varsin nål med pärlhuvud istället....

Det är kul att hitta och använda saker, papper och annat som inte är skapat för scrapping.....ibland

Men jag kan väl inte sticka under stol med att jag älskar att handla scrappgrejor lika mycket som jag älskar att scrappa..........

1 kommentar:

Ulle sa...

Kanonfint! Traditionella julfärger och en modern stil i kombination ...