torsdag 2 oktober 2008

Finn fem fel.....

eller kanske ett åtminstonde....
Satt vi köksbordet i morse och insåg då att jag köpt fel mjölk.
Sen surnade jag till ordentligt när jag fick se bilderna på mjölkförpackningrana.
Medvetet eller ej av Arla, men så pass medvetna är de idag, så det är nog uträknat av Arla.
Dålig stil är det iallfall.
Jag har fullt sjå att få min yngsta att dricka mjölk, då någon "snäll" kompis i skolan påpekat att man blir FET av mjölk.
Vart hör barn sådant ifrån??? Allt nyttigt i mjölken då? Och den lilla fettmängden det är i Mellanmjölk blir man inte fet utav.
DET är Godis, Dricka och Snabbmat blir man fet utav!
Och för lite motion!

För er som undrar vad jag surnade till av , så titta på formen på glasen, och på vilket mjölkpaket de sitter.

1 kommentar:

Anna Maria Niia sa...

Nej vad illa!!!

Maila Arla och påpeka det!