torsdag 4 september 2008

Ute på Äventyr....

idag...jag är och vickar på min gamla skola....
Det är skönt att komma hemifrån och smygstarta lite så här.
Men det kändes lite i hjärtat när jag lämnade lill killen i morse. Det händer så mycket nu, han lär sig nya grejer hela tiden...inte bara att mata och byta blöja och gosa.
Nu busar vi och bubblar och har kul mest hela dagarna.

Men det är alltid lika kul att få komma till skolan, jag trivs så himla bra där, synd bara att det är så lite tid......
Jag klistrade ihop ett kort igår kväll, men hann inte få in det , så det kommer in ikväll kanske.
I helgen kommer Nickes barn med , så vi är 10 personer allt som allt och på söndag ska vi försöka åka på äventyr till Oxhälja marknad....det kommer bli spännande.
Mest spännande och se om vi får alla barnen med oss hem igen, eller om hälften kommer bort.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ Pernilla !Din lille kille är inskolad o klar hos AM o jag träffade dom i lekparken i går , han är SÅ duktig . Kul .Jag är så inpa på dina kort o försöker göra lite av allt du lagt in..Kul med tips o ideer .
Lycka till med er resa med alla barnen , ni fixar detta ni är så trygga . Kram Britta